روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بیمارستان کوثر سمنان و حقوق گیرندگان خدمت
در جلسه کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان عملکرد یکساله کمیته در راستای حقوق گیرندگان خدمت بررسی شد
کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور ریاست، مدیران و اعضای کمیته با موضوع بررسی عملکرد کمیته در سال قبل و تعیین برنامه های پیش رو برگزار شد.
بنا بر اعلام دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در مجموع کمیته در سال قبل عملکرد خوبی داشته و اکثر مصوبات آن اجرا شده است. وی مهمترین اقدامات کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان در سال گذشته را در خصوص موضوع رعایت حقوق گیرندگان خدمت دانست و پیگیری رعایت منشور حقوق بیمار، تاکید بر حق دسترسی و انتخاب پزشک، پیگیری اخذ رضایت آگاهانه از بیمار قبل از انجام اقدامات درمانی تهاجمی، بررسی و رسیدگی به شکایات وارده، نظارت بر نحوه حضور و رعایت مقررات آئین نامه انضباطی دانشجویان، پیگیری اصلاح و یکسان سازی اونیفورم پرسنل و آموزش مهارتهای ارتباطی به پرسنل بیمارستان را از جمله مهمترین مصوبات و اقدامات انجام شده در سال قبل عنوان کرد.
در ادامه جلسه دکتر عبدا...پور رئیس کمیته گزارشی از جلسه کمیته اخلاق پزشکی دانشگاه ارائه داده و بر پیگیری و اجرای مصوبات کمیته تاکید نمود.